Palo jedno drvo i kolaps u delu grada. Umesto policije koja reguliše saobraćaj, postavljenog autobusa i sličnih stvari zar nije jednostavnije da je neko motornom testerom to isekao. Ima mojih zemljaka koji bi to za 15 minuta sredili.
Vrba (ali i topola) je nekvalitetno drvo koje može da poživi 40 godina maksimum i onda pada, jer je tako predodređena, padne i truli i onda stvara treset i od močvare (nabujala reka prekinut meandar, mrtvaja, trska, vrbe...) nastane plodno tle. Mada sumnjam da će ovoj vrbi dozvoliti da istrune tu.
O probudili se sendvicari da udaraju minuse.Kaze
KAKO IZNERVIRATI BOTOVE SAMO IM NE DATI SENDVAJU ONI SU KO I ONI MAJMUNI ZATVORENI U SOBI.Kaze zatvorili 5 majmuna i stave ciniju sa bananom i vezu banane da kad majmun uzme na njih se sruci ledena voda i prvi majmun ode uzme i mokri sutra dan ode dr isto uradi mokri treci dan niko ne pipa banane akontali majmuni da kad uzmu bananu da poliva voda .Kad peti dan ubace novog majmuna on za bananu krenuo kad ga uvatise ovi i prwbiju ga ne zna ni sto je dobio batine tako i botovi isto i posle 5 god ne Na hoce ih politi voda a mehanizma mozda i nema tako da ne pipaj sendvic.Aj sad udrite minuseve mozDa i naucite nesto.
Pre 15-ak godina su tako na Štrandu popadala silna drva, jako vetar nije bio posebno jak. Razlog je bio što su radnici
pri izradi staza odsekli glavne žile korena sa jedne strane i čim je odatle dunuo vetar drva su popadala.
A nažalost da niko ne kontroliše da radnici kad kopaju zaobidju korenje a ne da ga seku. Biće toga još u Novom Sadu.
Sva ta drveca kao i futoski put koji se rade staze ne daju da se pipne srvo a sva au na 1m od puta i nagnuta su ka saobracajnici ali strucnjaci iz zElenila ne daju da se pipne.Sta da je palo na auto u voznji .Pogledajte futoski put ne moze bus da prodje zutom trakom od nagnutih drveca al boze moj i sva nagnuta na put isto ce biti jos od olujnig vetra samo da niko ne nastrada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Stablo palo i zakrčilo čitav Kej žrtava racije, blokiran saobraćaj
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.11.2021.
•09:36 > 09:43
Komentari 26
Дуле
Zelembac
M
Hm
momo
Лиманац
S-NS
Liman NS
Nimbus
parking servis
Rale
Samo vi čuvajte bolesna stabla možda još neko strada zbog vaše gluposti.
Silver
Pera
KAKO IZNERVIRATI BOTOVE SAMO IM NE DATI SENDVAJU ONI SU KO I ONI MAJMUNI ZATVORENI U SOBI.Kaze zatvorili 5 majmuna i stave ciniju sa bananom i vezu banane da kad majmun uzme na njih se sruci ledena voda i prvi majmun ode uzme i mokri sutra dan ode dr isto uradi mokri treci dan niko ne pipa banane akontali majmuni da kad uzmu bananu da poliva voda .Kad peti dan ubace novog majmuna on za bananu krenuo kad ga uvatise ovi i prwbiju ga ne zna ni sto je dobio batine tako i botovi isto i posle 5 god ne Na hoce ih politi voda a mehanizma mozda i nema tako da ne pipaj sendvic.Aj sad udrite minuseve mozDa i naucite nesto.
Mami blu
Brzo je zaboravljena strašna grana sa Egzita.
Bosanska mahala
hm
bora
gari
Pera
E
/
Taman zicer
Darko
V
pri izradi staza odsekli glavne žile korena sa jedne strane i čim je odatle dunuo vetar drva su popadala.
A nažalost da niko ne kontroliše da radnici kad kopaju zaobidju korenje a ne da ga seku. Biće toga još u Novom Sadu.
Gari
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H